Κυριακή 4 Μαΐου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΟΞΑΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΑΛΑΚΑΚΗ

Βρίσκομαι στην ευχάριστη  όσο και ιστορική για εμένα θέση ευθύνης να σας ενημερώσω, ότι κατέρχομαι στον στίβο στης Τοπικής Αυτοδιοίκησης ως υποψήφιος Δήμαρχος του Δήμου Δοξάτου. Ενός τόπου συμβόλου, με όνομα βαρύ,  όχι απλά σαν Ιστορία, αλλά  με πραγματική ΙΣΤΟΡΙΑ!




Την εμπιστοσύνη που μου δείχνετε καθημερινά βλέποντας τον καθ' ένα σας ξεχωριστά και την στήριξή που μου παρέχεται, πρέπει να γνωρίζετε πολύ καλά ότι  θα την τιμήσω στο έπακρο. Η επιστολή μου αυτή είναι η έγγραφη δέσμευσή μου προς εσάς ότι θα συνεχίσω να τιμώ την εμπιστοσύνη σας, πλέον και από την θέση του Δημάρχου Δοξάτου για την κατάκτηση της οποίας, σας καλώ να αγωνιστούμε μαζί και να παλέψουμε για ένα καλύτερο αύριο για μας αλλά κυρίως για τα παιδιά μας. Γιατί μόνο ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ μπορούμε να "ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ" το δυσχερές κλίμα στο οποίο έχει περιέλθει ο τόπος μας και παράλληλα να "ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ" καλύτερες συνθήκες για τους Δημότες μας. 

Και επειδή η καλή επικοινωνία, είναι καθαρές κουβέντες και σαφή μηνύματα, σας καλώ μέσα από την διαπροσωπική επικοινωνία μαζί μου να ανταλλάσσουμε απόψεις και προβληματισμούς με στόχο την επίλυση καίριων ζητημάτων  της ευρύτερης περιοχής του Δήμου μας. Δύσκολες οι εποχές που περνάμε, και τα προβλήματα μεγάλα. Γι΄ αυτό όλοι μαζί πρέπει να κάνουμε κάτι. Γιατί ο τόπος  αυτός δεν ανήκει  μόνο σε μας..«Άλλοι τον είχαν πρώτα, σε μας τον παραδώσανε  κι άλλοι τον καρτεράνε»…

Τέλος, θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι με τον ίδιο ζήλο που εργάστηκα τόσο καιρό στην προσωπική μου ζωή και με τους συνεργάτες μου ως σήμερα, με τον ίδιο ζήλο θα συνεχίσουμε να μαχόμαστε για το συμφέρον του κάθε συμπολίτη μας.

Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά και σας εύχομαι καλή ψήφο στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές για ένα ανθρώπινο και «καθαρό» Δήμο Δοξάτου
  
Με τη αμέριστη εκτίμησή μου

Δημήτρης Δαλακάκης

"ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου