Κυριακή 4 Μαΐου 2014

ΜΟΥΛΙΣΤΑΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ ΔΟΞΑΤΟΥ

Στην διάθεση των Δοξατινών, των δημοτών του ευρύτερου Δήμου Δοξάτου και του συνδυασμού μας, έθεσε με το παρακάτω δελτίο τύπου ο κ. Μουλιστάνος Αθανασίος τον εαυτό του, στα κοινά του τόπου μας. Διαβάστε το κείμενο της "καθόδου" του ως υποψήφιος στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές του Δήμου Δοξάτου και ένα σύντομο βιογραφικό του όπως αυτό κοινοποιήθηκε στο mail του συνδυασμού μας.


"Ονομάζομαι Μουλιστάνος Αθανάσιος, γεννήθηκα στην Θεσσαλονίκη στις 6 Νοεμβρίου 1966 και ζω στο Δοξάτο. Είμαι έγγαμος με την κ.Μυλοθροπούλου Ζωή, και έχω ένα γιο τον Χρήστο, μαθητή της Α' Λυκείου. 

Από μικρός για χόμπι και αργότερα για κύρια ενασχόληση μου, ήταν ο κλασικός αθλητισμός. Στέφθηκα με πολλές επιτυχίες και χαρές που τέτοιες μόνο ο αθλητισμός σου χαρίζει.

Ως μαθητής φοίτησα στο Γυμνάσιο Δοξάτου και αργότερα στο Γενικό Λύκειο Δοξάτου όπου με πανελλήνιες εξετάσεις το 1985 πέτυχα την εισαγωγή μου στο ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης και πραγματοποιήθηκε το μεγάλο μου όνειρο να γίνω γυμναστής. Αποφοίτησα το 1989 με βαθμό πτυχίου "Άριστα" 8,88 και με ειδικότητα τον στίβο. 

Μέχρι το 1998 πρόσφερα τις υπηρεσίες μου ως προπονητής στην παιδική ομάδα ποδοσφαίρου των Φιλίππων Δοξάτου και παράλληλα στην ομάδα στίβου του Αθλητικού Συλλόγου (Α.Σ.) Δοξάτου όπου μέχρι και σήμερα, για 23 χρόνια προσφέρω με συνέπεια τις υπηρεσίες μου στη νεολαία του ευρύτερου Δήμου Δοξάτου, με σημαντικές τοπικές αλλά και πανελλήνιες επιτυχίες αθλητών μας.

Το 2000 πέρασα με τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών στους διορισμένους γυμναστές, όπου και διορίστηκα στο 72ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών. Από το 2003 έως και το 2006 διετέλεσα Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Δοξάτου και Δημοτικός Σύμβουλος, όπου με την συνεργασία όλων των συμβούλων - συνεργατών μου προσπάθησα για το καλύτερο για το τόπο μου, που αγαπώ ιδιαίτερα."

Ονοματεπώνυμο : Μουλιστάνος Αθανάσιος

Πατρώνυμο : Χρήστος

Ημερομηνία γέννησης : 06/11/1966

Κατοικία : Δοξάτο Δράμας

Επάγγελμα : Καθηγητής Φυσικής Αγωγής

Κινητό Τηλέφωνο : 6944530897

e-mail: moulisth@gmail.com

Facebook.: ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΟΥΛΙΣΤΑΝΟΣ










Καλή επιτυχία Θανάση.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ. 
Δημήτριος Δαλακάκης 
Υποψήφιος Δήμαρχος Δήμου Δοξάτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου