Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

ΚΟΥΡΤΙΔΗΣ ΜΙΧΑΗΛ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ ΔΟΞΑΤΟΥ

Στην διάθεση των κατοίκων των Δοξατινών, των δημοτών του ευρύτερου Δήμου Δοξάτου και του συνδυασμού μας, έθεσε τον εαυτό του ο κ.Κουρτίδης Μιχάλης. Παρακάτω σας παραθέτουμε ένα σύντομο κείμενο σχετικό με την υποψηφιότητα του και ένα σύντομο βιογραφικό.


"Γεννήθηκα στη Μυρτούσα Ξάνθης. Είμαι κάτοικος Δοξάτου απ' το 1964.
Ήμουν επαγγελματίας στρατιωτικός, άσκησα διοίκηση και έχω γυρίσει όλον τον Ελλαδικό χώρο και το εξωτερικό.
Η είσοδος μου στο ψηφοδέλτιο έχει σκοπό να βοηθήσω την κοινωνία.
Αρχικός μου στόχος είναι να βοηθήσω τη νεολαία διότι αιμορραγεί. Υπάρχουν λύσεις, υπάρχουν προτάσεις και γνώσεις.
Έχω διαπιστώσει σε δύο προηγούμενες εκλογές, αυτοί που τελικά εκλέγονται αδιαφορούν στη συνέχεια. Διοίκηση σημαίνει σωστή διαχείριση προσωπικού και υλικών ώστε να υπάρχει αποτέλεσμα και πρόοδος.
Η πρόταση να ενταχθώ στο ψηφοδέλτιο από τον Δημήτρη Δαλακάκη υπ. Δήμαρχο μου δίνει μεγάλη χαρά και θα επιστρατεύσω όλες τις δυνάμεις μου για μια έντιμη εκλογική νίκη."

Ονοματεπώνυμο : Κουρτίδης Μιχάηλ


Έτος γέννησης : 1957

Κατοικία : Δοξάτο Δράμας



Επάγγελμα : Συνταξιούχος Στρατιωτικός


Σπουδές : Στρατιωτική σχολή Σ.Μ.Υ. Ανχης ε.α. Πυροτεχνουργός

Κινητό Τηλέφωνο : 
6937423358



Καλή επιτυχία Μιχάλη.


"ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ". 
Δημήτριος Δαλακάκης 
Υποψήφιος Δήμαρχος Δήμου Δοξάτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου